FK PŠOVKA MĚLNÍK - Starší žáci
psovaktensenevzdava.cz - stránky školičky FK Pšovka
nv.fotbal.cz - stránky fotbalové asociace ČR
is.fotbal.cz - informační systém FAČR
skfs.cz/ - stránky středočeského krajského fotbalového svazu
vysledky.lidovky.cz - neoficiální výsledky

Zimní soustředění

Zimní soustředění 2018, opět v Desný, středa-sobota 7-10.3.2018.

Seznam účastníků: Zůza, Tomášek, Havel, Hezina, Mencl, Merta, Müller, Traxler, Vedlík, Vlk, Zelenka, Šára, Ježek, Svoboda, Štěpánek.
Pokoje: Táďa, Kuba, Marcel a Kužel. Dan a Hezi. Líba, Péťa a Honza. Adam, Mates a Aleš. Jéža, Štěpa a David.
První serie foto/video https://jgampw.rajce.idnes.cz/2018_03_08_soustredeni
Druhá várka fotek: https://jgampw.rajce.idnes.cz/2018_03_10_soustredeni/

1.den:
Odjezd a cesta v pohodě, jen nás hned na srazu rozesmál Jarda, když si s sebou nesl tašku brambůrků a karton Kofoly, ideální energetické doplňky sportovce. Večeře byla o něco později, až v půl osmé a hodinu po jídle první protažení pírek, zahřátí před chatou, pak přesun na pěknou polní cestu a série sprintů přes 100 metrů do kopce. Všichni pocítili, že k večeři byly špagety a někdo hoodně poznal (viď Davide), že hamburger cestou sem nebyl zrovna nejlepší volba. Po hodině remcání, ale jinak poctivě odmakaném výběhu, byly šipky do sprch a druhá večeře, houska a jogurt, moc jedlíků dnes nebylo. Dnešní večerka je o trošku posunutá, někdo polehává a většina kluků v jídelně gambleří, poker a kostky na procvičení mozků a štěstí. Zítra už najedeme na pořádné galeje.

2.den:
Budíček 7:15, jedinej koho jsem nemusel budit byl Hezi s Danem, ostatní měli půlnoc ještě, pokoj spolužáků 8.B - Líba, Honza a Péťa nebyli zrovna pochváleni za noční hluk, asi řešili společný úkol do školy. V půl rozcvička, počasí dobrý +3°C, sníh lehce taje, ale jinak pohoda. Po snídani chvíli čas a 9-11 trénink umělka, klasika práce s míčem a hodně běhání. Oběd polévka houbová, Marcel si ani nelíznul, kuře s bramborem není problém pro nikoho, jen Jára celou dobu žadonil, že bez dávky Kofoly to není ono a nepřežije už ani minutu, no nemůžeme ho nechat utrápit. Kuba nám předvedl, že má ve věcech pořádek, nejdřív přišel bez pantoflí a pak teda alespoň jednu měl. Pauza je do dvou hodin, pak se jde běhat. Někdo polehává a někteří maniaci nemůžou být bez fotbalu, tak rozjeli turnaj ve FIFĚ na Playstationu. Už víme, kde berou ty návyky, které nám prohrávají zápasy. Do dvou hodin odpočinek a necelá hodinka sprinty do kopce na naší oblíbené lesní cestě nad chatou, všichni dřeli na jedničku a po zásluze byli odměněni banánama a mandarinkama, které jsem jim vlastnoručně i oloupal a roznesl po pokojích až pod nos, takovej maj luxus ty hvězdy. Pak rychlý přesun do haly, kde zbyl čas i na fotbálek, Marcel si dal oddech a zůstal spát na pokoji, mírná bolest hlavy ho už po našem příjezdu přešla, takže vše ok. Rizoto k večeři někoho zrovna moc nenadchlo, ale hamburgery fakt nemáme. Večerní oddech byl v klídku, válení s mobilama nebo FIFA v jídelně. V osm už byli kluci plní chuti nastoupeni před chatou a šlo se opět makat, tentokrát jen u chaty na pěkném malém zasněženém hřišti, obvyklé serie sprintů a běhů, pak ještě slušná dávka sprintů do kopce. Na pohodu, kluky makat náramně baví, jen Jarda začal ke konci raději kulhat, ale brambůrky na chatě ho vyléčily. A teď všichni koukáme na Plzeň v Lisabonu, kouč rozdává rady a kluci chytrosti, že všechno by dělali líp.

3.den:
Ráno opět nikdo nechtěl z postele, jen zase Hezi a Dan byli už probuzení. Počasí nádhera +2°C a krásně jasno. Na rozcvičce měl dávku navíc pokoj včerejších lumpů, tentokrát to byl Adam, Matěj a Aleš. Umělka klasika 9-11, mírně jsme se opozdili, než se všichni s elánem polomrtvé ryby vytrousili na sraz před chatou to byla doba teda. Jednotka na umělce byla v pohodě, v teple a za svitu sluníčka, konečně takovej ten jarní trénink. Při návratu na chatu kluci žadonili, že nemají co pít, šťáva a čaj je prej neuspokojí, no nemá cenu zmiňovat, že nejvíc žadonil Jára a taky byl nejvíc šťastnej, když jsme jim rozdali příděl od sponzora z Kofoly. Oběd kuřecí vývar a těstoviny se sýrovou omáčkou, kluci vše rychle zhltli a zmizeli na pokoje, překvapivě jsou v klidu, asi tuší, že s koučem kujeme pikle, jak jim ještě víc zatopit pod kotlem a vymýšlíme trasu na dlouhé sprinty pro výběhy. Aaale než jsem tohle dopsal, už slyšíme neplechu a rachot, to jsem je teda přechválil. Tak je jdeme srovnat drsně a tvrdě. Ve 14:15 nástup na oblíbené běhání v lese nad chatou, sprinty do kopce a proložené okruhem v údolí. Mnoho sérií až na dno sil, ale všichni makaj poctivě. Na závěr okruh na čas, nikdo se nenechal zahanbit a časy byly v rozmezí 27-34s. Hala dnes byla dvě hodiny 16-18, práce s míčem v rychlosti atd. a pak fotbálek ve svižném tempu 4 na 4. Kluci občas kňučej, ale makaj parádně, my je snad neutavíme. K večeři byl oblíbený řízek s bramborem, to nikdo neprotestoval. Pauza byla chvíli klídek, ale pak už se netrpělivě rojili jak vosy, někdo blbnul nebo polehával na pokoji, někdo poker nebo playstation. V devět se jde běhat, a to bude trošku náročnější, ať si užijou poslední večer. Dali jsme si to stejně jako včera na hřišti u chaty, sprinty do kopce a člunkové běhy, ale jak to tak vypadá, museli bychom tu být do půlnoci, ty dravci jsou fakt neúnavní. Zítra se kluci můžou prospat, vynecháme ranní rozcvičku, ještě je čeká jednou trénink na umělce a po obědě tradiční výběh na Špičák.

4.den:
Večerní usínání bylo v poslední noci tradičně nejklidnější, brzy po večerce byl klid a protože nebyla rozcvička, budíček byl až v 7:45, poprvé jsem kluky nemusel budit a nádherně vyspalí si vychutnali snídani. Počasí nic moc, mrholí a sníh nám mizí před očima, ale trénink už je ok, na umělce zase 9-11, první hodina fyzička a střelba, druhou hodinu byl fotbálek, ať si kluci taky užijou. K obědu oblíbená svíčková s knedlíkem, Jára zářil štěstím a naládoval do sebe devět knedlíků, ani obavy z výběhu ho nezastavily, přidal se i janek David a dal jich jedenáct. Hezi a kouč Libor s Adamem museli odjet už před obědem, tak mi na pomoc přijel Pavel Šára. Před výběhem jsme poklidili pokoje, no bylo to trápení, maminky ty kluky asi moc úklid nenaučily, protože snad až po tisící kontrole a řvaní to stejně nebylo hotový a udělali to až těsně před odjezdem. Na závěr tradiční výběh na Špičák, povinné foto na vrcholku a horká čokoláda. Polovina kluků celkem napohodu, první tam byl Jéža s Honzou a až jsme poseděli u čokolády a chtěli se vrátit, dorazil Marcel s Davidem. David ten byl jenom línej a vychytralej, protože když chtěl, sprintoval a dělal ptákoviny, ale Marcel, tam nebyly morální síly, ten se zasekl a ani deset minut mého domlouvání nepomohlo, už od začátku šel rychlostí batolete, že tak pomalu mě to fakt nebavilo, domlouval jsem mu, popostrkoval, tahal, jednu chvíli jsem už chtěl vzteky po něm hodit klíče od chaty, ale ne, i kdyby se měl nahoru doplazit, tak tam musel. Z tak pomalé chůže mě bolely nohy, nechal jsem ho pak napospas osudu a s vypětím všech sil doběhl předposlední skupinu, v půlce na něho počkal David a připojil se k němu. Ale nejkrutější věc z celého běhu mě teprve čekala, naprosté zostuzení trénovaných fotbalistů. Když ta moje přeposlední skupina asi půl kilometru před koncem narazila na staříka s holemi, ztráceli jsme na něj 50 metrů, jeho svižná a strojová chůze až nahoru byla přímo deptající při zjištění, že kluci ho nedokážou předeběhnout. Korunu tomu ten pán nasadil, když mi nahoře řekl, no nedalo mi to a musel jsem s ním mluvit, že mu je přes sedmdesát a že už mu to neběhá, tak jen chodí. Zpátky na chatě jsme byli za chvíli, musím pochválit Jardu, že i po vydatném obědě to neflákal a makal ze všech sil, doběhl čtvrtý od konce a poslední skoro kilometr se mnou v kuse běžel. I kluci byli překvapení, jak to zvládl tam i nazpět docela v pohodě. Cestou domů nezbytná zastávka v mekáči v Boleslavi a na Mělník jsme dorazili přesně podle plánu v šest.

Takže soustředění opět super, kluci vše odmakali naplno a je vidět, že nám rostou a zvládaj toho stále mnohem víc. Musíme je všechny pochválit, užili jsme si to parádně. Taky poděkování všem za odvozy, Pavlovi M. za hříšné pití od Kofoly a Pavlovi Š. za pomoc s výběhem. No a jedeme zas dál, v sobotu nás čeká jarní část mistráků a my jako vždy doufáme, že naše hra bude zase o něco lepší.

Středa - sraz na hřišti v 16:30.
Sobota - odjezd z Desný v 15:30, návrat na hřiště cca v 18:00.
Ubytování http://penzionuhanzlicku.com. ADRESA: Žďár 112, Tanvald.
Cena: zase 2100 Kč, ubytování s plnou penzí, pronájem sportovišť a rezerva.
Odkaz na loňské soustředění: /ostatni/denik/zimni-soustredeni-2017
Odvoz tam i zpět autama:
Tam: Zůza 4, Tomášek 4, Vedlík 3, Vlk 4.
Zpět: Zůza 4, Tomášek 1, Šára 4, Mencl 4, Müller 1, Hezina 1.

Info co s sebou:
Tréninkové oblečení do haly (dres/trenky nebo tričko/tepláky).
Oblečení na trénink venku na umělce (termo, teplákovka, mikina, triko dlouhý rukáv, rukavice, čepice).
Oblečení na běh venku (to samý co na umělku, ale rezervní).
Oblečení na chatu.
Ať mají prostě něco i na převlečení, budou běhat a potit se a venku se možná něco promočí.

- Kapesné, kartička pojištěnce (kopie).
- Baterka (nejlépe čelovka!).
- 1x obuv na běh v terénu-tenisky.
- 1x sálová obuv.
- 1x kopačky.
- 1x normální boty na ven.
- Pantofle do chaty.
- 2x Termoprádlo – budeme se pohybovat venku, je třeba, aby kluci neprostydli. Je lepší více tenkých vrstev oblečení, než jedna tlustá. Pokud termoprádlo nemáte, stačí 2x triko s dlouhým rukávem, 2x podvlíkačky.
- 2x triko s krátkým rukávem a s dlouhým rukávem.
- 2x mikina.
- 2x tepláková souprava/tepláky.
- 1x šusťáková bunda popř.
- 2x čepice/čelenka.
- 2x rukavice (jedny třeba sportovní).
- 1x rolák/šátek na krk-šála.
- Hygienické potřeby (včetně ručníku).
- Pyžamo.
- Lahev na pití, obsah dodám na místě.
- Něco k zakousnutí, sušenky, energy tyčinky atd. kdo co má rád.

To je tak ňák obecně vše, úpravy nechám na rodičích, ale to základní ať mají.

Neděle 20.5. zápas B,
 sraz hřiště 12:45.
Pondělí 21.5. 17:45 trénink hřiště,
 s Leošem.
Středa 23.5 zápas A,
 sraz hřiště 16:00.
Pátek 25.5. 17:45 trénink hřiště.
Příští zápasy
Pšovka B - Tišice 2:3
Name
Comment
Or visit this link or this one